Abonamente de mentenanta it si administrare retea.
Prețuri și planuri
PREȚURI FLEXIBILE, TRANSPARENTE, ADAPTATE LA NECESITĂȚILE DVS.
Abonamente incepand de la:
- Numar calculatoare*
- Program suport
- Asistenta tehnica ( remote, telefonic)
- Interventii lunare la sediul clientului
- Timp de raspuns maxim remote
- Timp de raspuns maxim onsite
- Suport software OS si Aplicatii
- Suport software Servere Windows
- Implementare sistem BACKUP
- Suport software Servere Linux
- Manager Tehnic dedicat
- Managementul garantiilor
- Monitorizare Proactiva 24/24 Servere si echipamente critice
- Managementul licentelor software
- Email & WEB Hosting
START UP
- 3
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
STANDARD
- 4-10
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
PREMIUM
- 11-20
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
GOLD
- 21-50
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
Abonamente incepand de la:
- Numar calculatoare*
- Program suport
- Asistenta tehnica ( remote, telefonic)
- Interventii lunare la sediul clientului
- Timp de raspuns maxim remote
- Timp de raspuns maxim onsite
- Suport software OS si Aplicatii
- Suport software Servere Windows
- Implementare sistem BACKUP
- Suport software Servere Linux
- Manager Tehnic dedicat
- Managementul garantiilor
- Monitorizare Proactiva 24/24 Servere si echipamente critice
- Managementul licentelor software
- Email & WEB Hosting
START UP
- 2-3
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
STANDARD
- 4-10
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
PREMIUM
- 11-20
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
GOLD
- 21-50
- Luni - Vineri 8:00 - 20:00
- nelimitat
- 1 incluse
- 45 min
- NBD (next business day)
BENEFICII
1. REZOLVĂ PROBLEME IT DIVERSE
Asigură preluarea, catalogarea, intervenția și rezolvarea tuturor incidentelor IT de zi cu zi.
2. COSTURI PREDICTIBILE
Ai de plată aceeași suma fixă în fiecare lună, indiferent câte probleme au fost rezolvate sau de numărul de stații de lucru administrate.
3. INTERVENȚII RAPIDE REMOTE ȘI ONSITE
Pentru o rezolvare cât mai rapidă, ne putem conecta remote printr-un canal securizat astfel încât să te intorci la treabă în cel mai scurt timp. Daca problema nu se poate rezolva remote, ne deplasăm de urgență la sediul tău.
4. PERSONAL SPECIALIZAT ȘI CERTIFICAT
Vei beneficia de un personal specializat în rezolvarea incidentelor IT, cu diverse certificări în industrie (Microsoft, AWS, Bitdefender, Fortinet etc.) și cu o experiență IT vastă, atât în timp, cât și ca tip de proiecte: juniorii noștri au minim 2 ani de experieță, iar seniorii peste 15 ani.
5. TIMP DE RĂSPUNS GARANTAT
Garantâm contractual timpii de intervenție in funcție de gravitatea incidentului și impactul pe care acesta îl are asupra afacerii tale (SLA). În plus, sistemul nostru avansat de management al incidentelor ne permite să monitorizăm în timp real solicitările tale, astfel încât problemele tale IT să fie rezolvate de îndată ce apar.
6. INTERACȚIUNI TRANSPARENTE/CLARE
Considerăm ca relațiile cu furnizorii trebuie să fie fundamentate pe încredere. Vei primi acces la portalul nostru de clienți și vei putea urmări în timp real incidentele IT raportate și status-ul rezolvării acestora.
7. APELEZI LA NOI UȘOR
Poți apela la noi oricum îți este mai ușor: e-mail, telefon, aplicație, chat, portal clienți. Indiferent de canalul de comunicare, toate solicitările tale ajung spre rezolvare în sistemul nostru avansat de management al incidentelor.
FAQ
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Găsiți răspunsuri și soluții la problemele IT comune. Dacă nu găsiți un răspuns, contactați-ne și vom fi bucuroși să vă ajutăm.
Un software Anti-Virus gratuit este bun?
În primul rând, nu doriți să mergeți niciodată fără protecție de securitate pe computer. Anti-Virus-ul gratuit are rate de detectare foarte mici. Sunati-ne și vom fi bucuroși să vă informăm despre cele mai recente programe de securitate pe care le recomandăm și tuturor clienților noștri pentru protecția Spyware, Malware și Virus.
Ce inseamna gestionarea Serviciilor IT?
Mai simplu spus, serviciile IT gestionate de Dot Network Solutions înseamnă că avem grijă de întreaga cerință a tehnologiei informaționale. Vă gestionăm toate nevoile de aprovizionare hardware, instalare, asistență tehnică și personal IT. De asemenea, înseamnă că Dot Network Solutions acționează ca un departament IT pentru dvs., oferă consultanță și asistență, oferă întreținere programată și modernizare a sistemelor dvs., împreună cu asistența de urgență, pentru a vă menține activitatea în funcțiune.
Ce este backup-ul cloud?
Backup în cloud cunoscut și sub denumirea de Backup Online este procesul prin care copiile de rezervă de la sediul sau birou dvs. sunt transferate în fiecare seară pe un server din afara sediului sau biroului dvs.. Serverul este situat într-un centru de date securizat din Bucuresti. Cloud Backup înlocuiește nevoia ca cineva să execute o copie de rezervă în fiecare seară, ceea ce este frustrant. Este mai sigur backup-ul in cloud, mai fiabil și mai ușor de gestionat și monitorizat.
La ce fel de timpi de răspuns pot să mă aștept?
Lucrăm cu fiecare client pentru a stabili așteptări specifice. Nivelurile noastre de servicii măsurabile specifică consecințe clare pentru nerespectarea așteptărilor convenite.
Cât timp dureaza un contract de servicii IT?
Contractele de servicii IT gestionate variază în funcție de furnizor. Unii furnizori oferă programe de la lună la lună, în timp ce alții necesită un contract pe mai mulți ani. Unii au un cost de pornire foarte mare și mai mic lunar, în timp ce alții necesită un contract pe mai mulți ani. Unii au un cost de pornire foarte mare și mai mic lunar, în timp ce alții oferă un cost lunar la jumătate și împart costurile de pornire pe durata contractului.
Ce ar trebui să fac înainte de a apela la ajutor?
Când este posibil, notează-ți orice informație despre mesajele de eroare și fotografiază eroarea care apare pe ecran, apoi inchideti programul. În continuare, redeschideti programul. De multe ori rezolvarea problemei se poate face in momentul cand închideti programul sau prin repornirea computerului, pentru a reseta sistemul.
Cât costă gestionarea serviciilor IT?
Modelul nostru de servicii utilizează o taxă lunară fixă, care se bazează pe dimensiunea și complexitatea rețelei dvs. particulare. Odată contractate, serviciile IT gestionate vor acoperi întreținerea și asistența pentru fiecare componentă a rețelei dvs., oferindu-vă liniște sufletească și capacitatea de a vă previziona cu exactitate costurile de întreținere IT.
Ce se întâmplă dacă avem deja un departament IT intern?
Nici o problema! Oferim soluții scalabile care pot fi adaptate pentru a satisface nevoile dvs. specifice. Indiferent dacă aveți nevoie de un pachet complet de servicii IT gestionate și consultanță, soluții de securitate sau service desk support, Dot Network Solutions îl face simplu cu un plan de servicii la prețuri accesibile și personalizate.
Cum reduc costurile daca am un abonament lunar de servicii IT?
Facturarea lunara vă oferă posibilitatea de a vă organiza sau stabilii un buget de cheltuieli exacte cu serviciile IT, astfel încât să vă puteți concentra mai bine asupra obiectivelor dvs. de afaceri principale. Personalizăm fiecare pachet de servicii pentru afacerea dvs. unică, astfel încât să plătiți doar pentru ceea ce aveți nevoie. Dot Network Solutions servește drept „magazin unic” pentru toate nevoile dvs. de servicii IT gestionate. Și facem totul pentru un cost fix lunar – Nu profităm de Problema dvs.!
Cu ce tipuri de sisteme lucrati?
Ne mândrim că suntem un „ecosistem agnostic”: indiferent dacă utilizați Google Apps sau Office365, Windows sau Mac, Android sau iOS, Linux vă vom susține echipa. Aveți nevoie să instalați un server la fața locului sau să găzduiți unul virtual pe Amazon sau Azure? Vă vom susține. Trebuie să treceți de la un ecosistem la altul? Vom fi acolo pentru tine.